Pozytywny Menedżer – Inspirujący Coach

Podstawy pozytywnego coachingu w pracy menagera w oparciu o praktyczne efektywne warsztaty.

Zarządzaj poprzez pytania – zostań coachem dla siebie i swoich współpracowników.

W karierze każdego menedżera przychodzi taki czas, kiedy zastanawia się jakim jest przełożonym? Jak zbudować swój autorytet wśród podwładnych? W jaki sposób działać, aby mieć więcej czasu na prace koncepcyjną i swój rozwój? Przede wszystkim z moich obserwacji w pracy z menedżerami wynika, iż kluczowe pytanie jakie sobie zadają to: jak sprawić, żeby ludzie sprawniej się uczyli, byli bardziej samodzielni i odpowiedzialni oraz bardziej zmotywowani?

Jak tego dokonać?

Jednym z najbardziej transformujących narzędzi jest sztuka odpowiedniego podejścia do swoich podopiecznych, aktywne słuchanie oraz metodyczne zadawanie odpowiednich pytań. Pytania sprawiają, że szybciej się uczymy, dostrzegamy aspekty, na które być może wcześniej nie zwracaliśmy uwagi, jednocześnie bardziej angażujemy się nie tylko mentalnie ale także emocjonalnie, co bezpośrednio wpływa na naszą motywację. Odpowiednio postawione pytania pomagają dostrzec nam irracjonalne bariery, które sami przed sobą stawiamy, a tym samym łatwiej możemy się ich pozbyć i wpłynąć na efektywność.

Już dziś zapraszam Cię do przygody zwanej coachingiem w pracy menedżera.

Zacznij od podstaw! Na początek wystarczy rozwijać swoja świadomość i zacząć stosować odpowiednie narzędzia komunikacyjne podczas codziennych rozmów. Efekty będą widoczne już po pierwszych spotkaniach z Twoimi podopiecznymi.

Praktyczny 2-dniowy warsztat komunikacji z pracownikami i partnerami biznesowymi

Najbliższy termin: 24-25.05.2018 GPNT, Gdańsk

Cel szkolenia:

  • Poznanie i wykorzystanie podstaw coachingu jako narzędzia wywierania pozytywnego wpływu w zarządzaniu ludźmi

Do kogo skierowany?

  • Menedżerów
  • Liderów zespołów
  • Przedsiębiorców
  • dla wszystkich, którzy ściśle współpracują z innymi ludźmi

Metodyka: Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej z zastosowaniem uczenia poprzez doświadczanie. Główne metody pracy: moderowane dyskusje, burza mózgów, mini wykład, praca w parach i małych grupach, odgrywanie ról, demonstracja  prowadzenia krótkich rozmów coachingowych

Korzyści udziału w warsztacie:

  • poznasz coaching jako narzędzia komunikacyjnego w praktyce
  • dowiesz się kiedy i w jakich sytuacjach ma zastosowanie
  • zdiagnozujesz swój styl zarzadzania i rozwiniesz adekwatnie do pojawiających się potrzeb
  • nauczysz się metodycznie posługiwać pytaniami
  • zwiększysz swoją świadomość jako menedżer
  • nauczysz się konstruktywnie podchodzić do zachowania swoich pracowników i współpracowników
  • zmienisz relacje z otaczającymi cię ludźmi
  • zaczniesz inspirować innych do działania
  • uaktywnisz potencjał drzemiący w twoim zespole
  • usprawnisz proces podejmowania decyzji
  • nauczysz się jak zwiększać świadomość i odpowiedzialność swoich podopiecznych
  • zakwestionujesz wiele barier blokujących cię w twoich dążeniach

 

Program 2-dniowego szkolenia:

1. Menedżer idealny
Wizerunek menedżera idealnego
Jakim menadżerem jestem dziś? Wytyczenie celów rozwojowych w oparciu o zasoby i obszary do doskonalenia.
2. Coaching w konktekście Przywództwa Sytuacyjnego wg Blancharda
Jak dostosować zachowania menedżera do etapów rozwoju pracownika?
Style przywództwa – jaki jest Twój styl zarządzania?
3. Poziomy działania w organizacji w oparciu o Model Dilts’a
W jaki sposób poruszać się po poszczególnych poziomach?
Jak wpływać na poszczególne poziomy aby uzyskać jak najlepsze efekty działań?
Zwiększanie własnej świadomości oraz praktyka coachingu poprzez serię metodycznych pytań
4. Pytania jako podstawowe narzędzie wywierania wpływu
Rodzaje pytań i ich wpływ na człowieka
Jak zacząć myśleć pytaniami?
Trening zadawania skutecznych pytań do poszerzania świadomości pracownika i zwiększania jego skuteczności w działaniu.
5. Struktura rozmów zorientowanych na rezultaty
Uporządkowana rozmowa z Modelem GROW
Praktyczne zastosowanie do rozmów o celach, monitorowania postępów, rozmów o problemach, rozmów podsumowujących w oparciu o pytania coachingowe.
6. Informacja zwrotna jako narzędzie wpływu i rozwoju
Umiejętne dawanie i otrzymywanie feedbacku kluczem do sukcesu.
7. Podsumowanie szkolenia
Zaplanowanie działań związanych z wdrożeniem zasad coachingu w firmie na co dzień

Prowadzący: Agnieszka Szponar

Certyfikowany Coach International Coaching Community. Ukończyła Szkołę Trenerów „Heuresis” w Krakowie. Absolwentka Studiów Podyplomowych Psychologia Pozytywna na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie, Coach i Mentor Biznesu w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, właściciel Flow Coaching. Od 7 lat pracuje z ludźmi zarówno indywidualnie i jak i grupowo podczas interaktywnych warsztatów. Pomaga się rozwijać menedżerom, przedsiębiorcom, a także ekspertom z różnych dziedzin. Specjalizuje się w obszarze komunikacji i rozwoju kompetencji przywódczych a także w pracy zespołowej. Pasjonatka coachingu zarówno w obszarach rozwoju biznesowego jak i życia osobistego.

Termin: 24-25.05.2018 w godz. 9.00-17.00

Ilość uczestników: od 6 do 12 osób

Miejsce: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Cena: 990 zł* + 23% VAT

*podana cena jest ceną netto dla firm i instytucji. W cenie przerwy kawowe, lunch, materiały i certyfikaty

Rabaty: „firmy z GPNT”, aktywni klienci oraz uczestnicy poprzednich szkoleń 15% zniżki. Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby z tej samej organizacji – rabat 20% dla każdego kolejnego uczestnika

Dla uczestników 25% zniżki na indywidualne sesje coachingowe celem wdrożenia i dalszego rozwoju menedżera.

Rabaty nie łączą się.

Zapisy tylko do 17.05.2018, ilość miejsc ograiczona z uwagi na warsztatowy charakter zajeć.

Kontakt: Agnieszka Szponar, 664920602, szponaragnieszka@gmail.com