Konstruktywne rozmowy w pracy menedżera

1-dniowy warsztat dedykowany wszystkim, którzy na co dzień pracują z ludźmi i chcą sprawnie i konstruktywnie się komunikować. Celem warsztatu jest rozwój umiejętności komunikacyjnych takich jak: aktywne słuchanie, zadawanie pytań, parafraza, wyrażanie konstruktywnej krytyki, uznania oraz pełnej informacji zwrotnej […]

1-dniowy warsztat dedykowany wszystkim, którzy na co dzień pracują z ludźmi i chcą sprawnie i konstruktywnie się komunikować. Celem warsztatu jest rozwój umiejętności komunikacyjnych takich jak: aktywne słuchanie, zadawanie pytań, parafraza, wyrażanie konstruktywnej krytyki, uznania oraz pełnej informacji zwrotnej. Uczestnik uczy się prowadzić rozmowy w praktycznych sytuacjach takich jak: ustalanie celów, monitorowanie postępów, zaistniałe problemy oraz podsumowanie projektu i zadania, analizowanie wniosków. Szkolenie bardzo przydatne jest dla osób zarządzających, uczących się coachingu w zarządzaniu ludźmi, natomiast poznawane narzędzia znajdują również bardzo praktyczne zastosowanie w partnerskich rozmowach w niemal każdej sytuacji biznesowej, uczą, jak trzymać spotkanie w ryzach, aby przebiegało zgodnie z założonym przez prowadzącego celem.

Komunikacja zorientowana na rezultaty

Praktyczny 1-dniowy warsztat komunikacji z pracownikami i partnerami biznesowymi

Cel szkolenia: Rozwój menedżera/przedsiębiorcy w kierunku wiedzy, umiejętności i postawy coacha w celu nabycia podstawowych narzędzi rozwijających komunikację w celu uzyskania pożądanych rezultatów

Metodyka: Szkolenia odbywają się głownie w formie warsztatowej: 70% czasu – część warsztatowa – ćwiczenia aktywizujące uczestników, 30% czasu – część wykładowa – prezentacja treści teoretycznych.

 

Dla kogo to szkolenie?

  • Menedżerów
  • Kierowników
  • Właścicieli firm
  • oraz dla wszystkich, którzy zarządzają potencjałem ludzkim

Program 1-dniowego szkolenia:

  1. Rola menedżera (zachowania instruujące i wspierające)
  2. Sedno rozmowy biznesowej w oparciu o model GROW
  3. Porozmawiajmy o celach
  4. Rozmowa monitorująca – sprawdźmy na jakim etapie jesteśmy
  5. Porozmawiajmy o problemach i zamieńmy je w realne wyzwania
  6. Podsumujmy rezultaty
  7. Wzmocnijmy swój zestaw umiejętności komunikacyjnych

 

Korzyści udziału w warsztacie:

  •  Dzięki warsztatowi uzyskasz odpowiedzi na następujące pytania:
  • Jak usprawnić swoją komunikację zarówno z pracownikami jak i ze współpracownikami?
  • Jak rozmawiać z podwładnymi o celach?
  • Jak monitorować postępy?
  • Jak konstruktywnie rozmawiać o problemach?
  • Jak prowadzić podsumowania zadań i projektów?
  • Jak usprawnić najważniejsze umiejętności związane z komunikacją?

Termin: do ustalenia

Miejsce: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Cena: 430 zł*

*podana cena jest ceną netto dla firm i instytucji, w cenie przerwy kawowe, lunch, materiały i certyfikaty oraz  1 indywidualna sesja coachingowa celem wdrożenia (90 minut)

 

Kontakt